21-03-2015

Muziek op non-stop!

Vaak als ik aan het leren ben, moet ik een muziekje op zetten. Ik kan niet leren in volledige rust. Op dit soort momenten heb ik geregeld een aantal liedjes, die ik non-stop draai. Helaas ben ik die liedjes na een tijdje beuh, maar tot nu toe blijf ik gek op deze.



Benieuwd welke liedjes dit zijn? Kijk dan snel verder!

Fever The Ghost - Source


Ik kwam laatst dit lied tegen op facebook. Het ging er vooral om dat de clip er nogal raar/space-achtig uitziet, maar om eerlijk te zijn ben ik verslaafd aan dit lied!
Op de een of andere manier geeft dit lied me een gelukzalig gevoel, één van mijn favoriete liedjes nu.

The Rolling Stones - Doom and Gloom


Sinds ik met mijn stage bezig ben, luister is veel meer naar de radio. Een van de mannen die ook in het lab werkt, is een mega Rolling Stones fan. Je snapt wel, dat er vaak genoeg een liedje van hun gedraaid wordt.
Nou kende ik dit lied al, maar sinds kort luister ik het bijna dagelijks. Heerlijk nummer als je van een beetje oude rock houdt.

Apocalyptica - One


Dit is eigenlijk het lied One van Metallica, maar dan in een ander jasje. Zelf ben ik absoluut geen fan van remakes of covers, maar dit is een ander verhaal.
Dit lied is zo puur en krachtig, kippenvel gewoon.

River of Brakelights - Wide Awake


Ook al ben ik naar ontelbare optredens geweest van hun, hun liedjes vervelen nooit. River of Brakelights (voorheen Arkngthand) is een band uit Limburg met aanstekelijke en vrolijke liedjes, maar met een boodschap.
Hun eerste officiële clip Wide Awake is zeker een succes geworden, en er zijn zelfs plannen voor een tweede CD.
Wil je een kleine band een kans geven? Luister dan zeker naar hun!


Welke liedjes luisteren jullie nu non-stop?

Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewoon geen enkel nummer ken. Zelfs die van de stoneds niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken hier geen enkel nummer van, oops.. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet tijdens het leren ook een muziekje op hebben, haha! Ik ken nog geen enkel nummer hiervan. ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura