20-03-2015

TAG – SOMETHING ABOUT FOOD

Eergisteren zag ik deze super leuke tag bij Dagmar, en ik wilde hem eigenlijk zelf ook wel invullen.
Omdat we natuurlijk met z'n tweeën deze blog schrijven, gaan we ook beide deze vragen beantwoorden.
Benieuwd of we dezelfde antwoorden hebben? Lees snel verder!

Nou, hier gaan we dan!

Als je iedere dag nog maar een soort gerecht als avondeten zou mogen eten, wat zou dat dan zijn?

K: Na lang nadenken kwam Kelvin met het volgende antwoord, steak gorgonzola met pasta salsa verde. Waarom? Omdat het "super chill" is, en drie van zijn favoriete dingen zijn gecombineerd.

L: In eerste instantie dacht ik meteen "PASTAAA!". Maar toen ik er even over na ging denken, denk ik dat ik voor risotto ga. Heerlijk romig en er zijn super veel mogelijkheden.

Welk drankje bestel jij altijd in een restaurant?

K: "Haha, bier!". Was te verwachten...

L: Ik bestel altijd ijsthee. Geen idee waarom eigenlijk, want thuis drink ik nooit ijsthee.

Wat was vroeger je lievelingseten?

K: Oma's draadjesvlees. Ik zie meteen in zijn ogen dat  hij meteen aan vroeger moet denken.

L: Ik was vroeger (en nu nog steeds) gek op spinazie à la crème. Vaak at ik het bij oma, die naast mijn ouders woont. Ik was daarna zó sterk (jaja Popeye-effect), dat ik mijn vader "door het hele huis slingerde".

Wat is het laatste dat je hebt gegeten of hebt gedronken?

K: Een glas water, en als eten een frietje met Joppie saus.

L: Ik heb als laatste melk gedronken. De laatste tijd heb ik weer een fase waar ik super veel melk drink. Als laatste gegeten heb ik een broodje frikandel.

Als jij mag kiezen waar je uiteten wil, waar ga je dan naartoe?

K: Argentijns Steak restaurant Gaucho's, zonder te twijfelen.

L: Bij ons om de hoek zit "De brandweer", een oude kazerne waar nu een biologisch restaurant is. Het is zeer alternatief, maar enorm gezellig! Het nadeel is wel, dat het wat duurder is dan een gemiddeld restaurant.

Wat lust je écht niet?

K: Bloedworst

L: Dat is een makkelijke voor mij, bleekselderij en radijsjes gaan er bij mij écht niet in.



Om welk gerecht sta jij bekend?

K: Deze heb ik voor Kelvin beantwoord, omdat het moeilijk dit zelf te bepalen. Ik zeg zeker risotto, hij maakt deze zo hemels.

L: Kelvin heeft deze dan natuurlijk voor mij beantwoord. Kelvin vindt dat ik bekend sta om mijn taarten en cakes.

Chips of chocolade?

K: Chips, duidelijk.

L: Bij mij hangt het van de week af, als je begrijpt wat ik bedoel.



Wat eet jij het liefst in de bioscoop?

K: Niks, hij vindt het gekraak erg naar.

L: Ik eet ook niet vaak iets in de bioscoop. Als ik iets bestel, zijn het vaak nacho's met kaassaus of guacamole.

Wat eet jij het liefst als ontbijt?

K: Spek en ei

L: Ik eet het liefst een stuk fruit. Vaak kan ik in de ochtend niet veel eten, maar een stukje gaat er altijd wel in.

Je moet kiezen: alleen nog maar voorgerechten of hoofdgerechten eten?

K: Hoofdgerecht

L: Ik ga ook voor de hoofdgerechten, daar heb je toch meer variatie in.

Je staat voor het snoepschap in de supermarkt. Welk snoep kies je uit?

K: Niks, hij heeft veel liever iets hartigs.

L: Ik hou ook niet van snoep, als het gaat om winegums. Chocolade of stroopwafels zijn wel altijd welkom!


Ik vond het leuk om te zien dat we bepaalde vragen hetzelfde beantwoorden, maar ander ook weer totaal niet.
We vonden het erg leuk om deze tag te doen, dus ik moedig iedereen aan om deze tag ook in te vullen!

Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een superleuke antwoorden, heerlijk artikel om te lezen, zo leuk gedaan! Enjoy today, liefs Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jullie allebei antwoorden, en dat ijsthee bestellen in restaurants is zooo herkenbaar! Thuis drink ik ook geen ijsthee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O deze tag is leuk. Gaucho's das toch ook wel errug lekker eten daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze tag kende ik niet :D Wel herkenbaar dat ijsthee bestellen in een restaurant dat doe ik ook altijd, maar thuis heb ik het niet eens drink dan meestal water of Crystal Clear x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke TAG. Als ik moest kiezen tussen chips of chocolade is voor mij de keuze ook snel gemaakt: CHIPS. Lekkerrr. (maar goed, chocolade vind ik eigenlijk ook erg lekker. Oke, keuze toch niet zo snel gemaakt).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha oma's draadjesvlees, heeeel herkenbaar :D Leuke tag om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura