06-05-2015

Frisdrank uit de Aziatische supermarkt

Laatst zijn we naar de Aziatische supermarkt gegaan. Ik vind het altijd leuk om te kijken wat voor andere producten ze verkopen dan in de normale supermarkt.

Nou drinken wij eigenlijk geen frisdrank, maar toen ik deze blikjes zag staan, was ik enorm benieuwd hoe ze zouden zijn!


Het gaat om de smaken Fanta Strawberry en Schweppes Manao-Soda. Ik had deze nog nooit eerder in een winkel gezien, en Kelvin ook niet.

Thuis aangekomen, probeerden we eerst de Schweppes Manao-Soda.


De verpakking ziet er fris uit een geeft ook aan dat de drank sparkling is. 
Toen we het blikje openden, kwam er een frisse geur uit, niet al te zoet. Dat was dus al positief!

Het drankje is heerlijk verfrissend, niet al te zoet en perfect voor een warme zomerdag als je een oppepper nodig hebt. De smaak is het beste te omschrijven als limoen met grapefruit, en is zeker niet bitter (wat je vaak wel hebt bij zulke smaken). Eigenlijk is het een fris, licht-zoet drankje.

Ja, deze zouden wij zeker nog een keertje kopen! Heerlijk!

Vervolgens probeerden wij de Fanta Strawberry.


Hoewel je niet duidelijk kan zien dat het van Fanta is, geeft de vormgeving van het blikje dit wel duidelijk weer (en achterop staat een klein Fanta-logo). We hebben geen idee welke taal dit is, maar dat maakt natuurlijk niks uit.

Toen we dit blikje open maakten, kwam er meteen een mierzoete snoepjes-geur uit. Nou houden wij niet enorm van mega zoete dranken, maar een geur zegt niet altijd alles.

Nou, het is dus enorm zoet! Het smaakt alsof je aardbei snoepjes in een blender gegooid hebt, en dat opdrinkt.
Als je van zoete drankjes houdt, is dit echt wat voor jou!


Hebben jullie deze frisdranken wel eens in de winkel gezien?

Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

11 opmerkingen:

  1. Ik heb geen van deze nog geproefd, maar Aziatisch frisdrank is idd vaak super zoet >.> Hier heb ik een keer de druivensap geprobeerd, nouuu. Alsof je je tanden gelijk voelt wegslijten haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Schweppes Manao-Soda lijkt me erg lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd niet zo van frisdrank maar ben wel gek op toko's! Fanta aardbei zou ik wel willen proeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie aparte frisdranksmaken hebben geprobeerd! Ik drink zelf eigenlijk bijna nooit frisdrank, ik kijk meer naar aparte theesmaken, maar het is altijd leuk om iets nieuws uit te proberen qua eten of drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk. Zelf ben ik niet van het zoete, misschien dat de eerste wel iets voor mij is. Lijkt me ieder geval leuk om een keer te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, ik hou wel van zoet.. Maar denk dat ik dit iets té ga vinden.. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op aardbeien snoepjes, maar om te drinken. Daar ga ik me niet aan wagen (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog nooit geprobeerd maar ik denk dat ik het eerste drankje wel super lekker ga vinden, het tweede drankje klinkt echt vreselijk voor mij althans haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die van schweppes lijkt me erg lekker. Dat zoete van fanta lijkt me ook niks al hou ik wel van zoete drankjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Schweppes lijkt me best lekker, en eigenlijk zou ik die fanta ook best een keer willen proberen ;-) Gewoon omdat ik maffe dingen (zoals mierzoete drankjes) proberen leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig! Ik kende deze drankjes ook nog niet.
    Ik denk trouwens dat het aardbeidrankje uit Thailand komt, voor zover ik het goed kan zien op de foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura