11-05-2015

Project 10 Pan #1 Update

Het is een tijdje geleden dat ik schreef over mijn Project 10 Pan. Een update zat er dus al aan te komen, maar ik wilde eigenlijk verder zijn hiermee dan ik nu ben.
Benieuwd hoe ver ik nu ben en wat ik tot nu toe van de producten vind? Lees dan snel verder!


Allereerst wil ik zeggen dat ik een aantal dagen praktisch geen make-up gedragen heb waardoor mijn vooruitgang niet geweldig is. Ik was ongelofelijk verkouden en dan heb ik geen zin dat mijn tranende ogen ervoor zorgen dat ik als een enge clown eruit ga zien.

Ik heb dus helaas nog niks opgemaakt, maar met bepaalde producten heb ik wel redelijk veel vooruitgang geboekt.

Ook geef ik mezelf twee maanden om deze producten te gebruiken. Sommige producten zal ik niet op krijgen, maar zo weet ik wel dat ik ze voor nu genoeg aandacht heb gegeven. Ook zorgt een "deadline" ervoor dat ik eerder gemotiveerd ben de producten te gebruiken omdat ik ergens naar toe werk.
De deadline wordt 15 juli hiervoor.

Het eerste artikel hierover kan je hier lezen.

1. 24Hr Color Tattoo - 35 On and on Bronze


Ik ben helemaal gek van dit product! Je oogschaduw blijft heel de dag perfect zitten en er komt een prachtige glans doorheen. Ik heb absoluut geen probleem dit product te gebruiken, alleen heb je maar een klein beetje nodig. Op de foto kan je niet echt zien dat ik veel gebruikt heb, maar ik ben bezig de zijkanten naar beneden te werken. Ik weet niet of ik deze helemaal op krijg, maar ik zal wel redelijk op weg zijn tegen die tijd.

2. Mac - Expensive Pink


Wat blijft deze kleur toch prachtig. Het wordt nu wel moeilijker om de kleur goed te pakken met de kwast, maar dat houdt me zeker niet tegen! Het verbaast me dat ik zo ver al gekomen ben met deze kleur, want ik heb eerder die van The Body Shop gebruikt de laatste tijd. Deze oogschaduw krijg ik zonder problemen op, vooral omdat ik deze kleur prachtig vind voor de lente.

3. The Body Shop Natural's Minerals - 06 Molten Bronze


Nu ik deze oogschaduw bijna elke dag gebruik, weet ik één ding zeker: ik koop nooit meer losse oogschaduws. Voor mij werkt het vreselijk, alles zit onder en ik vind het gewoon niet handig. Gelukkig vind ik de kleur erg mooi, dus om deze nu te gebruiken is geen probleem. Het was een beetje moeilijk om aan te geven hoe ver ik nu ben, maar op de achterkant geef ik aan hoe ver het poeder nu zit als ik de verpakking op de kant hou.

4. Hema - Moisturising Lipstick No. 60


Ik draag deze lippenstift bijna elke dag. Vroeger deed ik altijd alleen in de ochtend lippenstift op, om het daarna niet meer bij te werken. Nu doe ik dit wel meerdere keren per dag, het ziet er mooi uit en ik gebruik ook meer product. Ik had niet gedacht dat ik al zo ver zou zijn! Om eerlijk te zijn geeft het best een fijn gevoel om de vooruitgang hiervan te zien.

5. NYX - Mega Shine Lip Gloss No.122 Natural


De lipgloss gebruik ik ook geregeld zoals je kunt zien. De kleur past overal bij, want ik erg fijn vind. Het is onmogelijk om te zien hoe ver ik ben als ik alleen naar de verpakking kijk. Ik heb dus een lange saté prikker gebruikt, net alsof je het oliepijl wilt checken van de auto.

6. Sephora - Smoothing primer


De primer werkt erg fijn voor mij, alleen haat ik werkelijk de verpakking. Toen ik het letterlijk één keer gebruikt had na het eerste artikel, pakte het pompje al niet meer het product. Kijk hoe klein het slangetje is! Daar is echt niet over na gedacht... Nu zit ik steeds met een wattenstaafje te prutten, maar ik krijg uiteindelijk het product er wel uit.
De primer is nu bijna op. Het had al op kunnen zijn, maar door het onhandige pompje gebruik ik het niet elke dag.

7. Sephora - Blush me! Rose Rebelle


Ik blijf dit een prachtig kleurtje vinden wat ik met plezier draag. Omdat ik zo verkouden ben geweest, heb ik weinig blush op gedaan. Nu ik me weer topfit voel, zal ik ook meer blush gebruiken. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom in de komende twee maanden!

 8. Mac - Cremeblend Blush Something Special


Hier geldt eigenlijk hetzelfde voor als bij de blush van Sephora. Deze blush is wel ideaal om mee te nemen als je ergens heen gaat. Je hebt geen kwast nodig je hoeft niet bang te zijn dat er overal blush-kruimels in je tas komen.

9. Benefit - Some kind-a Gorgeous lite


Ik begin deze steeds meer te waarderen. De afgelopen dagen draag ik deze met veel liefde en het effect ga ik steeds mooier vinden. Ik vind het leuk dat ik eigenlijk een product ontdekt heb die ik eigenlijk geweldig vind, waarvan ik eerder niet echt warm van liep.

10. Benefit - Erase Paste No.2


Hier loopt ik helaas nog niet warm van. De kleur gaat wel steeds beter bij mij passen nu ik ietsje bruiner ben. Ik doe nog niet genoeg mijn best om het product te gebruiken, maar met de "deadline" ben ik meer gemotiveerd!

11. Lush - Vanillary Perfume 


Dit was het bonus-item van de vorige keer. Om eerlijk te zijn vind ik deze vreselijk. De geur is in het begin lekker, maar zodra je het een paar dagen achter elkaar op hebt, wordt je het echt zat. En dan het product zelf... Ik smeer het in mijn nek, maar dan moet ik het nog wel verder uitsmeren met een tissue. Waarom? Omdat ik anders een vieze gele, vette vlek heb in mijn nek met zwarte vanille pitjes. Zonde van het product en gewoon irritant.
Nee, ik raad dit product echt af! Ik ga het wel nog gebruiken, want Lush is nou niet het goedkoopste merk.


Ik zal de komende tijd vaker een update geven nu ik een deadline heb.

Doen jullie aan een Project 10 Pan?


Tot de volgende keer!

Laura

13 opmerkingen:

  1. Ik heb dit wel eens gedaan en het maakt je veel bewuster van je koopgedrag!
    Deze maand mag ik van mezelf geen make-up e.d. kopen en dat gaat me ook prima af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n project. Ik ben ook al een langere tijd bezig om producten op te maken, ik heb simpelweg gewoon teveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed project zeg. Ik koop niet veel make-up producten en dat wat ik heb daar maak ik wel dagelijks hetzij wekelijks gebruik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren gelliners. Succes met je verdere project. Ala je ziek bent is make uppen niet echt een pre nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed project zeg! Vind het er wel eentje om te onthouden en om op te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi project zeg. Eigenlijk is het best wel verspillend om zoveel make-up te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom koop ik al een aantal maanden niks meer en wil ik deze producten opmaken voordat ze bederven ;)

      Verwijderen
  7. Mooi project! Goed voor het koopgedrag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lipgloss van NYX is zoo mooi! Die heb ik ook eens gehad. Goed en leuk project dit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je goed bezig zeg! Ik moet zeggen dat ik wel altijd graag wil dat ik meer opmaak, maar ik koop in verhouding teveel om echt een verschil te maken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zonde dat je geen fan bent van losse oogschaduws, ik kan namelijk niet meer zonder joh! Helemaal zot op de pigmenten, vooral omdat deze nog mooier gepigmenteerd zijn. Zo te horen ga je de goede kant op, ook mooi om die pans te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee dit project en je gebruikt mooie producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, dat project 10 pan! Ik gokte op zoiets, leuk om te lezen. Knap hoe ver je al bent in veel van die producten. Ik ben altijd van het zuinige, zo zonde om spullen op te maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura