07-05-2016

Opgemaakt april


De maand april is voorbij gevlogen. Geregeld laten wij onze opgemaakte producten zien om de twee maanden, maar deze keer was het zo veel dat wij echt geen maand meer konden wachten!

In de badkamer


Biotherm Aquasource Gel 
Dit is echt mijn favoriete dagcrème. Toen ik deze deluxe tester kreeg, was ik ook echt super blij. De geur is lekker fris, een beetje komkommer-achtig. Wat voor mij ook een voordeel is, is dat je maar een klein beetje nodig hebt om je gezicht in te smeren. Ik vind het jammer dat deze nu op is, maar gelukkig heb ik bij de Bijenkorf een fullsize kunnen scoren met korting!

Etos Sensitive Tandpasta
Dit is een prima tandpasta. Kelvin heeft wel last van gevoelige tanden, en is hier erg tevreden over. Zelf heb ik hier gelukkig geen last van. Een prima tandpasta voor een prima prijs.

Colgate Maxfresh Acticlean with Smartfoam
Wat een chique naam voor een tandpasta. De structuur was een gel waar kleine witte "stukjes" in zaten. Persoonlijk hou ik eerder van de "witte" tandpasta, maar deze werkte ook prima. Je had na het poetsen een heerlijk fris gevoel, maar die "smartfoam" blijft voor mij een raadsel. Het was een fijne tester, maar ik ga deze niet zelf kopen.


Head & Shoulders Menthol Fresh
Zowel Kelvin als ik hebben soms last van roos. Wij hebben vele merken geprobeerd, maar deze is en blijft toch de beste. De geur menthol fresh ruikt (zoals de naam al doet denken...) heerlijk fris en geeft je een goede start van de dag. Bij Kelvin tintelt zijn hoofdhuid er ook door, maar dat merk ik zelf niet. Ik weet zeker dat wij deze nog wel eens gaan kopen.

Nivea Men 48h Cool Kick
Kelvin wilde eens een andere deo proberen dan zijn standaard 8x4. Hij moet eerlijk toegeven, dat hij aangenaam verrast is door deze deodorant! Wij houden nu zelfs de aanbiedingen in de gaten, want hij wil graag weer een Nivea deodorant!

Andrélon Oil & Care Conditioner
Het wordt gewoon bijna een traditie, elke maand maken wij deze op! Het is zo'n ongelofelijk fijne conditioner, en ruikt ook nog eens super lekker. Wij hebben natuurlijk nog een kleine voorraad hiervan staan.

Odorex Natuurlijk Fris
Ik heb helaas veel last van zweten, vooral tijdens warme dagen. Odorex werkt gelukkig wel beter dan de meeste merken, alleen is dit nog niet mijn heilige graal. Ik ga dus nog even verder met mijn zoektocht naar dé deodorant.

Beauty


Sephora Cotton Flower Moisturizing Hand Cream
Handcrème gebruik ik de laatste tijd enorm veel. Door het werken in het lab worden je handen zo ongelofelijk droog! Hoewel deze handcrème iets voedender mag, is de geur goddelijk. Het doet me denken aan schone was en zomerse dagen. Heerlijk!

Alien EdP van Thierry Mugler
Lange tijd is dit mijn favoriete parfum geweest, en nog steeds vind ik de geur heerlijk. Ik had deze al een lange tijd, en nu is hij op... Ik ga deze nog niet opnieuw kopen omdat ik nog een aantal geuren heb staan. Toch zal het me niet verbazen als deze over een paar jaar weer in mijn kastje te vinden zal zijn.

Kruidvat Wattenschijfjes
Ja hier kan ik lekker kort over zijn. Goede wattenschijfjes voor een mooie prijs!

Sephora lipgloss in Miami Pink
Deze lipgloss zat in mijn Project Pan. Ik geef eerlijk toe dat deze niet helemaal op is, maar ik vind het wel goed zo. Na mijn Project Pan heb ik deze nog een week gedragen, dus ik heb wel zeker de waarde er uit gehaald. Deze lipgloss was helaas niet mijn kleur, en daarom zal ik deze ook niet opnieuw kopen.

Testers


Douglas Home Spa Regenerating Body Lotion
Wat een heerlijke geur! Mango, zoet, fris... alles zit er in. Deze body lotion smeert trouwens enorm uit, dus je hebt maar een klein beetje nodig. Hoewel ik nog genoeg body lotions heb staan, ga ik deze zeker onthouden.

Lancôme Visionnaire Advanced Multi-Correcting Cream
Ik was aangenaam verrast door deze dagcrème. Niet vet, maar geeft toch genoeg voeding voor mijn huid. Hoewel dit niet de beste dagcrème is die ik ooit geprobeerd heb, vond ik deze toch erg fijn.

Chloé EdP
Wauw, wat een lekker parfum voor de lente/zomer. Fris, zoet, maar niet té zoet. Ik heb deze met veel plezier op gehad.

Narciso Rodriguez for Her
Dit parfum is dus absoluut niks voor mij. Ik spoot het op en haalde het meteen met een washandje er weer af. Het stonk gewoon op mij! Misschien ruikt deze wel hartstikke lekker op jouw huid, maar helaas niet bij mij. En wat doen wij als wij een tester niet lekker vinden? Hij wordt omgedoopt als WC verfrisser. Het is toch ook zonde het weg te gooien...


En dat waren weer alle opgemaakt producten van afgelopen maand. Ik had niet verwacht dat het zo veel zou zijn!


Wat maak jij elke maand op?


Tot de volgende keer!

Laura

1 opmerking:

  1. Oeeeh wat een lijstje zeg! Ben ook super benieuwd naar die Alien parfum, want leuke namen en doosjes trekken mij sowieso nou eenmaal aan (A)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura