30-04-2018

Met SRPRS.ME op vakantie!

Uitzicht vanuit het vliegtuig op het wolkendek met een heldere zon

As we speak zijn wij onderweg naar Eindhoven Airport voor onze verrassingsreis met srprs.me. Dat houdt in dat wij helemaal geen idee hebben waar wij zo naartoe gaan vliegen, alleen dat het binnen Europa is.

Waarom srprs.me?

Wij zijn vorig jaar al eens met srprs.me op pad gestuurd, toen belandden wij in Riga (Letland). Het fijne is, dat alles voor jou geregeld wordt en je je nergens zorgen over hoeft te maken. Waar gaan we heen? Welk hotel gaan we boeken? Alles wordt geregeld, alleen weet je deze informatie pas op het vliegveld.
Persoonlijk ben ik ook een control-freak. Als ik zou kunnen, zou ik elke dag helemaal vol plannen. Natuurlijk kan het dan eigenlijk alleen maar tegenvallen wanneer iets niet uitpakt zoals jij het gepland hebt. Op dit moment kan ik enkel de reis naar het vliegveld plannen, verder zijn wij helemaal blanco.

Maar wat moet je dan inpakken?

Nou, het fijne is dat je een week voor vertrek het weerbericht te zien krijgt. Op deze manier weet je wel een beetje wat je kan verwachten.

Onze Riga ervaring

Zoals ik al eerder zei, zijn wij vorig jaar naar Riga geweest. Om eerlijk te zijn zou dit niet een stad zijn die wij zelf gekozen zouden hebben... Maar wat een prachtige stad! Ongelofelijk mooi, veel parkjes en zeer gastvrije mensen.

Pittoresk bankje in de sneeuw in Riga

In Riga was het lekker koud, veel sneeuw en natuurlijk ook sneeuwballengevechten! Gelukkig wisten we al dat het een koud gebied zou zijn waar we heen zouden gaan, dus we konden ons wel op de kou voorbereiden.
Het fijne aan niet weten waar je gaat is, dat je bijna wel verplicht bent om met de lokale bevolking in contact te komen. En wie weet nou beter waar je écht moet zijn, dan de lokale bevolking?

You'll go wherever you're meant to go

Wij hebben er sowieso enorm veel zin in! Onze hele familie is al mee aan het speculeren waar we heen gaan, maar we hebben nog steeds geen enkel idee!
Om 9:00 uur wordt onze bestemming bekend gemaakt via deze link. Natuurlijk krijgen jullie een uitgebreid verslag wanneer we weer terug zijn.

En niet getreurd: Er zijn artikelen ingepland zodat jullie niet zonder receptjes hoeven te zitten!

Traveling - it leaves you speechless, then turns you into a storyteller.


Laura & Kelvin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura